THE MANAGEMENT JOURNEY

De la orice manager sunt așteptate rezultate. Pentru ca el să le poata livra are nevoie să planifice, să organizeze, să monitorizeze și să evalueaze outcome-ul. Provocarea este înca și mai mare când nu este singur, iar rezultatele sunt livrate de către o întreagă echipă.  Manager-ul trebuie să se asigure că membrii echipei sale aderă la obiective și că alocă întreg efortul necesar atingerii acestora.

Trend Management Journey se concentreaza pe cele mai frecvente dintre provocări de zi cu zi oferind soluții prin comportamentele și instrumentele potrivite, aplicabile, adaptate fiecărei situații în parte. Programul acoperă întrebările esențiale (”De ce?”, ”Ce?” și ”Cum?”) pentru orice abordare recomandată.

CUI I SE ADRESEAZĂ PROGRAMUL DE PREGĂTIRE “THE MANAGEMENT JOURNEY”?

Viitorilor manageri, celor care sunt la început de drum sau celor cu experiență care își doresc să aibă insight-uri, să își îmbunătățească abilitățile de management și să găsescă răspunsuri la provocări prin învățare experiențială și prin discuții cu ceilalți participanți.

Trend Management Journey este un program dedicat tuturor managerilor care au nevoie de un upgrade al comportamentului și instrumentelor manageriale.

Rezultatele programului se traduce pentru participanți în:

  1. Îmbunătățirea rezultatelor echipei;
  2. Îmbunătățirea relațiilor cu mebri echipei;
  3. Alinierea efortului personal cu rolul lor;
  4. Generarea unui mediu constructiv pentru echipa lor;

CĂLĂTORIA PROPUSĂ:

1. MANAGER’S PERSPECTIVE - ROLURI, STILURI ȘI POZIȚIONARE ÎN MANAGEMENT

‘‘Micromanagement’’ și ‘‘laissez-faire’’ sunt două extreme ale implicării managerului în activitatea echipei sale. Care este, de fapt, nivelul potrivit de implicare? Participanții află răspunsul la această întrebare pornind de la o înțelegere profundă a rolului de manager. Acest modul invită participanții să își exploreze abordarea managerială și felul în care stilul și poziționarea au impact asupra relațiilor și rezultatelor. Identifică astfel abordarea constructivă și călătoria pe care să o urmeze pentru ei și echipa lor.

2. DELIVERING RESULTS - STABILIREA OBIECTIVELOR, PLANIFICAREA ȘI MONITORIZAREA REZULTATELOR

Exista multe modele și instrumente de planificare pe care managerii le folosesc, dar care nu garantează obținerea rezultatelor. Această sesiune se concentrează pe evidențierea principiilor de folosit pentru a ajunge la rezultate. De asemenea, participanții discută despre impactul organizării și monitorizării rezultatului.

3. GROWTH MINDSET - CUM ABORDĂM GREȘELILE, PRIMIREA ȘI ACORDAREA DE FEEDBACK

Carol Dweck a definit două tipuri diferite de mentalitate – de creștere și fix – cu impact diferit asupra oamenilor și rezultatelor. Pe parcursul acestul modul, managerii identifică comportamente specifice pentru mentalitatea de creștere și înțeleg cum să gestioneze constructiv erorile și provocările. Primirea și oferirea de feedback sunt principalele abilități abordate pe parcursul zilei.

4. EMPOWERING PEOPLE - DESPRE DELEGARE, MOTIVARE ȘI LIMITA RENUNȚĂRII LA CONTROL

Modulul invită managerii să vadă cum renunțarea la control și încurajarea contribuțiilor pot genera nu doar o creștere a rezultatelor dar și un mediu constructiv pentru echipă. Participanții discută despre ce îi motivează pe oameni și cum poate managerul să creeze un mediu cu impact pozitiv asupra motivării.

5. MANAGING PERFORMANCE - PROCESUL DE MANAGEMENT AL PERFORMANȚEI, DISCUȚIA DE EVALUARE

Participanții identifică comportamente cheie de management care pot transforma procesul de management al performanței intr-unul cu impact pozitiv asupra dezvoltării oamenilor și al rezultatelor de business.

6. POTENTIAL AT WORK - COACH VS. MANAGER, ASCULTARE, ÎNTREBĂRI DE COACHING

Participanții discută despre comportamentele coaching-ului la locul de muncă și despre cum pot susține creșterea oamenilor din echipă. De asemenea, discută despre cum coaching-ul necesită abilități și atitudini specifice. Întregul modul este construit astfel încât să poată oferi un model despre cum să conduci o discuție menită să îl ajute pe celalalt să gasească o soluție.

7. DEALING WITH DIFFERENT PERSPECTIVES - ÎNȚELEGEREA PERSPECTIVEI CELUILALT, PERSUASIUNE

Participanții descoperă care sunt comportamentele care duc către înțelegere și acord și devin conștienți despre modul în care discuțiile pot degenera în conflict. Aceștia sunt invitați să identifice atât comportamente specifice pe care ar trebui să le schimbe, cât și alternativa constructivă pentru acestea.

7 module

Cursuri alături de profesioniști din diverse industrii

Rețea de Alumni care se întâlnește periodic

Module adaptate programului tău

Alte beneficii:

Descoperi care este stilul personal de management și care este impactul acestui stil și modul în care influențează echipa și rezultatele.
Afli despre care sunt comportamentele cheie de management care transformă relația manager-angajat și au un impact pozitiv asupra dezvoltării oamenilor și a rezultatelor de business.
Înveți cum se gestionează constructiv erorile, cum se acordă și se primește feed-back și care sunt abilitățile de coaching necesare oricărui manager.
Fiecare modul include o secțiune de ‘‘Apply it’’ în care participanții exersează instrumentele și comportamentele învățate în exemple din realitatea lor de la locul de muncă.

Completează formularul de contact și înscrie-te în program! În cel mai scurt timp vei fi contactat de către unul dintre reprezentanții The Leadership Journey




Echipa

Ce spun participanții

  • Pentru mine Tlj a insemnat descoperiri, in mult mai multe directii decat cele pe care puteam la inceput de drum sa le anticipez sau sa sper sa ajung sa le descopar. Am aflat lipsuri personale,am intalnit oameni noi care cauta acelasi model de evolutie cu noi si poate ca cea mai importanta descoperire, pentru mine,a fost aceea legata de cat de minunati, cat de profesionisti si cat de importanti sunt colegii din echipa noastra, atat cei care m-au insotit in calatorie cat si cei care nu au participat inca.

    Mihai Dinu
    Mihai Dinu Partener, CTE Trailers
  • TLJ e o șansă - prima reală de până acum - să îmi dau seama cum lucrez, cum comunic, în ce măsură abilitățile pe care le am întâlnesc așteptările de la mine în calitate de lider. Mă ajută mult să contextualizez momente care altfel ar fi rămas scene izolate în care aș fi presupus lucruri, și să învăț să le transform în oportunități, chiar și atunci când sunt dificile. Simt că învăț ceva capital, la care nu m-aș fi gândit niciodată singură. Uneori mă simt de parcă am avut o revelație, alteori de parcă sunt cea mai incompetentă persoană din lume. Dar din fiecare moment se creează oportunități de a discuta între noi lucruri care acum un an ne erau complet străine și de a învăța împreună cum să le aplicăm. Pentru echipa de management funcționează să avem referințe comune, pentru a ne putea detașa de situații și pentru a găsii soluții, dar mai ales pentru a putea avea discuțiile mai dificile. Artemisa, Cătălina, Cristi, Jo & Sorana.

    Echipa DOR
    Echipa DOR (Decat O Revista)
  • De ce ai vrea să te dezvolți într-o cultură organizațională toxică atunci când poți alege să ai una sănătoasă? Dacă crezi - ca mine - că nu ai neapărat nevoie de o explorare a dinamicii din organizație, atunci cu siguranță că ai nevoie de ele. E game changer, funcționeză și pentru cei auto-didacți, e practic, iar trainerii sunt răbdători și motivanți. Am plecat de-acolo cu claritate, chef de schimbare și energie cât pentru un an întreg.

    Cosmin Pojoranu
    Cosmin Pojoranu Funky Citizens
  • De curând serbasem 10 ani de Perutnina în România. 10 ani alături de oameni frumoși, colegi și parteneri de business. Împreună am depășit provocări și ne-am bucurat de reușite. Deși cu toții eram pe drumul bun, cu valori aproape similare, nu toți aveam același ritm, o direcție unitară și cel mai important, nu întotdeauna vorbeam “aceeași limba”. Povestea noastră în Trend a început acum mai bine de 1 an, când în urma discuției purtate cu Ilinca am simțit că am găsit ce căutăm. Și așa a fost. TLJ ne-a pus în traistă noi unelte care ne ajută zilnic. Atât eu cât și colegii mei am înțeles și ne-am explicat multe. Am învățat să ne ascultăm unii pe ceilalți, să intrăm în filmul celuilalt, să vorbim deschis, să explicăm “de ce”, să punem întrebări și să construim rapid soluții. Azi suntem alți oameni, o altă echipa față de acum 1 an. Muțumim TLJ.

    Florin Lupu
    Florin Lupu Managing Director Perutnina
  • Va multumesc pentru structura deosebita a TLJ-ului. Pentru mine a fost o calatorie in care am imbinat experientele cu introspectia, unde am gasit cateva raspunsuri. Personal, am aderat la echipa Eturia, urmandu-mi un vis de a lucra cu oameni cu care sa pot impartasi experiente si discuta sincer, sperand sa evit perpetuarea experientelor din alte 4 echipe manageriale. Daca este sau va fi usor/greu, cred ca abia de acum voi putea avea o opinie. Consider ca nimic nu e intamplator si astfel am avut sansa sa fac parte din ’’visul vostru de a crea o realitate care nu exista inca, dar pentru care se creaza echipe potrivite pentru a transforma acest vis in realitate’’. Multumesc mult si succes, tuturor, in tot ceea ce ne propunem sa realizam!

    Gabriela Pepene
    Gabriela Pepene COO Eturia

Completează formularul de contact și înscrie-te în program! În cel mai scurt timp vei fi contactat de către unul dintre reprezentanții The Leadership Journey