THE LEADERSHIP JOURNEY.

TLJ este o călătorie individuală croită pentru tine, cu puternice componente de învățare experiențială, alături de lideri care împărtășesc misiunea și valorile tale.

În România, doar 3% dintre angajați sunt deciși să rămână la locul actual de muncă pe o perioadă mai mare de trei ani, iar ca motive pentru care părăsesc companiile aceștia nominalizează managerul direct, CEO-ul sau colegii.

Pentru a crește acest procent, nu mai este de ajuns să lucrăm doar la nivel de structuri, procese și resurse, ci este nevoie de schimbarea culturii organizaționale. Un lider capabil să schimbe cultura companiei lui va putea să genereze schimbări la o scară mult mai largă, la nivel de societate, alături de o comunitate puternică de vizionari care împărtășesc aceleași obiective.

CĂLĂTORIA PROPUSĂ:

Printr-o serie de module individuale și de grup, TLJ adresează competențele necesare unui lider complet, capabil să genereze cultura constructivă în organizație și în societate.

Vei începe cu o evaluare a măsurii în care prin acțiunile tale ca lider pui în practică valorile care definesc o cultura constructivă, continui cu o discuție 1 la 1 de analiză și recomandări, apoi intri în programul care îți dă o nouă perspectivă despre cum să:

  • Generezi, ca lider, viziunea și strategia pentru organizație;
  • Creezi și să întărești valorile în organizație, crescând în paralel și performanța
  • acesteia;
  • Delegi și să ajuți oamenii să își acceseze potențialul maxim;
  • Comunici constructiv;
  • Iei decizii în grup;
  • Te bucuri de ceea ce faci;
  • Fii acel lider care inspiră oamenii și schimbă lumea din jur.
1. PORTRAIT – CHESTIONAR FEEDBACK 360° ȘI CONSILIERE INDIVIDUALĂ (CE FACI? CUM FACI?)

Este un instrument folosit pentru descoperirea de către fiecare lider a propriilor puncte tari și aspecte de dezvoltat, urmare a evaluării comportamentale efectuată de către subordonați, oameni de pe același nivel și managerul echipei.

Chestionarul 360° traduce cele șase valori în comportamente specifice, fiecare lider primește feedback și își poate construi un plan personal de dezvoltare.

2. VISION & STRATEGY - SPUNE-MI UNDE VREI SĂ MERGI, POATE VREAU SĂ VIN ȘI EU CU TINE

Este un modul care pune participanții în poziția de a experimenta direct diferențele dintre o viziune clară și una incertă, dintre aplicarea strategiei în operațional și pierderea ei din vedere la primele obstacole.

În funcție de performanța obținută în Gold of the Desert Kings™ sunt analizate orientarea către rezultat, rigurozitatea în planificare și acțiune, schimbările și impactul lor, consumul de resurse și eficiența.

Experiența provoacă participanții să traverseze deșertul pentru a aduce cât mai mult aur din munți. Succesul depinde de claritatea viziunii, de strategie și planificare, dar și de capacitatea de implementare.

3. RESULTS VS VALUES - NU TREBUIE SĂ ALEGI, LE POȚI AVEA PE AMBELE

Este un modul despre felul în care cultura organizațională influențează capacitatea unei companii de a obține un succes sustenabil, despre cum se formează cultura și cine răspunde de acest lucru și despre impactul pe care îl are un lider asupra culturii.

Experiența invită participanții să ia parte la o provocare pentru a câștiga statutul de elder. Participanții au nevoie să-și demonstreze capacitatea de a obține simultan rezultate financiare și voturi shuma pentru respectarea principiilor regatului.

Participanții acționează, creând o cultură a grupului care le influențează performanța și dorința de colaborare pe termen lung.

4. EMPOWERING PEOPLE - POTENȚIALUL OAMENILOR TĂI ESTE POTENȚIALUL TĂU

Este un modul în care sunt evidențiate comportamente de leadership relevante pentru a crea empowerment. Liderul de succes este cel a cărui echipă acționează independent către obiectiv fără a avea nevoie de aprobare sau suport constant.

În experiența Fast Forward, o echipă de manageri primeşte un proiect nou de implementat în organizaţie, cu resurse diferite, reguli diverse și rezultate concrete, clare, pe care trebuie să le obţină într-un timp dat.

În experiența Insightment™- Cubul și Valorile echipele intră în competiţie pentru a construi o soluţie prin integrarea unor puncte de vedere diferite. Construiesc încredere, descoperă și pun în valoare potențialul membrilor.

5. INTERPERSONAL SKILLS - AI DREPTATE, DAR NU ȘTII CUM SĂ O SPUI FĂRĂ SĂ RĂNEȘTI

Modulul folosește două sesiuni de învățare experiențială pentru a evidenția comportamente de comunicare asertivă și orientată către rezultat.

Abilitățile interpersonale (persuasiune, acordarea de feeback) sunt cele care contribuie la crearea unor relații și a unei dinamici constructive la nivelul echipei de management, dar și în organizație, în interacțiunea cu oamenii, fiind cruciale pentru a asigura obținerea rezultatelor dorite.

În experiența Insightment™ – Configurații participanții sunt provocați să rezolve sarcina de a reproduce o imagine dată în condițiile în care cel care vede imaginea nu este și cel care execută, iar cel care vede ce este realizat nu este și cel care are imaginea.

În Insightment™ – Imobiliare participanții lucreaza pentru rezolvarea unei probleme care implică tranzacții și cifre cu scopul de a ajunge la un rezultat comun.

6. THE FUNNEL OF JOY - VISEZI, PLANIFICI, EXECUȚI, OBȚII REZULTATE, TE BUCURI

Există organizații în care oamenii simt că își irosesc viața. Oferă ore de muncă și atât. O fac pentru bani și atât. Dar există și organizații în care oamenii, cu zâmbetul pe buze, contribuie cu mai mult decât munca lor. Vin cu entuziasm, creativitate, idei și curaj. Acestea sunt organizații cu culturi constructive.

În experiența THE BUCKET echipa are ocazia să parcurgă toate etapele din The Funnel of Joy. Participanții descoperă accentul disproporționat pus pe planificare, execuție și rezultate în comparație cu etapa creativă sau cu etapa de satisfacție în urma rezultatelor obținute.

Cultura constructivă este alimentată de capacitatea membrilor de a se conecta inclusiv în faza pur creativă, iar responsabilitatea liderului este să construiască un mediu în care oamenii să își poată accesa cele mai puternice resorturi creative. Pentru a ajunge aici este nevoie de valori, de reziliență și de umanism.

7. GROUP DECISION MAKING - O DECIZIE E BUNĂ DACĂ SE IMPLEMENTEAZĂ ȘI PRODUCE EFECTELE DORITE

Există așteptarea ca un grup de lideri să ia rapid o decizie de calitate, chiar în condiții de presiune și incertitudine. Membrii oricărui astfel de grup, însă, sunt oameni cu stiluri de comunicare, nevoi, interese și temeri. Toate aceste lucruri intervin în procesul decizional și pot influența calitatea rezultatului într-o direcție sau alta.

Simularea de supraviețuire și completarea chestionarului Group Style Inventory™ (Human Synergistics) sunt folosite pentru a pune în evidență personalitatea grupului de lideri și modul în care aceasta afectează deciziile de grup, fiind căutate apoi modalități de optimizare a interacțiunii pentru a asigura o mai bună calitate a deciziei.

8. LEADING CHANGE - GENERATOR DE SCHIMBARE SAU AFECTAT DE SCHIMBARE?

Modulul este despre capacitatea liderului de a obține angajamentul echipei în schimbare, de a menține motivația în ciuda efortului necesar și de a păstra echipa pe calea dorită. Acest proces implică eforturi suținute înainte de a ajunge la rezultatul dorit.

Experiența Evolution™ aruncă participanții într-o lume a schimbărilor constante, într-un mediu competitiv, în timp ce conștientizează modul în care schimbările la nivel individual/departamental pot influența întreaga organizație.

Balance este un exercițiu care provoacă participanții să rezolve sarcini dificile lucrând în echipă și împărtășind bune practici sub presiunea timpului și a concurenței.

9. SISTEME ORGANIZAȚIONALE - POLITICI, PROCESE, STRUCTURI ORGANIZAȚIONALE

Modulul conduce participanții printr-un proces metodic de desenare și implementare a unora dintre elementele definitorii pentru succesul unei organizații: modul de operare al acesteia.

Pornind de la bune practici, participanții vor învăța atât despre cum pot să adapteze construcția optimă la realitatea organizațională proprie, cât și care este suita logică de acțiuni de întreprins pentru o transformare completă.

9 module de leadership by Trend

1 modul de structuri și procese by EY

Rețea de Alumni care se întâlnește periodic

Module adaptate programului tău

Alte beneficii:

Evaluarea stilului individual de leadership.
Evaluarea stilului de colaborare și de interacțiune a grupului de management din care faci parte.
Participare la program alături de alți lideri din diverse industrii, companii și organizații.
Proces de învățare experiențială în care fiecare participant are descoperiri personale, declanșate de experiențele pe care le traversează, nu prin noțiuni seci, teoretice și deseori irelevante.

Completează formularul de contact și înscrie-te în program! În cel mai scurt timp vei fi contactat de către unul dintre reprezentanții The Leadership Journey.




Echipa

Ce spun participanții

  • Pentru mine Tlj a insemnat descoperiri, in mult mai multe directii decat cele pe care puteam la inceput de drum sa le anticipez sau sa sper sa ajung sa le descopar. Am aflat lipsuri personale,am intalnit oameni noi care cauta acelasi model de evolutie cu noi si poate ca cea mai importanta descoperire, pentru mine,a fost aceea legata de cat de minunati, cat de profesionisti si cat de importanti sunt colegii din echipa noastra, atat cei care m-au insotit in calatorie cat si cei care nu au participat inca.

    Mihai Dinu
    Mihai Dinu Partener, CTE Trailers
  • TLJ e o șansă - prima reală de până acum - să îmi dau seama cum lucrez, cum comunic, în ce măsură abilitățile pe care le am întâlnesc așteptările de la mine în calitate de lider. Mă ajută mult să contextualizez momente care altfel ar fi rămas scene izolate în care aș fi presupus lucruri, și să învăț să le transform în oportunități, chiar și atunci când sunt dificile. Simt că învăț ceva capital, la care nu m-aș fi gândit niciodată singură. Uneori mă simt de parcă am avut o revelație, alteori de parcă sunt cea mai incompetentă persoană din lume. Dar din fiecare moment se creează oportunități de a discuta între noi lucruri care acum un an ne erau complet străine și de a învăța împreună cum să le aplicăm. Pentru echipa de management funcționează să avem referințe comune, pentru a ne putea detașa de situații și pentru a găsii soluții, dar mai ales pentru a putea avea discuțiile mai dificile. Artemisa, Cătălina, Cristi, Jo & Sorana.

    Echipa DOR
    Echipa DOR (Decat O Revista)
  • De ce ai vrea să te dezvolți într-o cultură organizațională toxică atunci când poți alege să ai una sănătoasă? Dacă crezi - ca mine - că nu ai neapărat nevoie de o explorare a dinamicii din organizație, atunci cu siguranță că ai nevoie de ele. E game changer, funcționeză și pentru cei auto-didacți, e practic, iar trainerii sunt răbdători și motivanți. Am plecat de-acolo cu claritate, chef de schimbare și energie cât pentru un an întreg.

    Cosmin Pojoranu
    Cosmin Pojoranu Funky Citizens
  • De curând serbasem 10 ani de Perutnina în România. 10 ani alături de oameni frumoși, colegi și parteneri de business. Împreună am depășit provocări și ne-am bucurat de reușite. Deși cu toții eram pe drumul bun, cu valori aproape similare, nu toți aveam același ritm, o direcție unitară și cel mai important, nu întotdeauna vorbeam “aceeași limba”. Povestea noastră în Trend a început acum mai bine de 1 an, când în urma discuției purtate cu Ilinca am simțit că am găsit ce căutăm. Și așa a fost. TLJ ne-a pus în traistă noi unelte care ne ajută zilnic. Atât eu cât și colegii mei am înțeles și ne-am explicat multe. Am învățat să ne ascultăm unii pe ceilalți, să intrăm în filmul celuilalt, să vorbim deschis, să explicăm “de ce”, să punem întrebări și să construim rapid soluții. Azi suntem alți oameni, o altă echipa față de acum 1 an. Muțumim TLJ.

    Florin Lupu
    Florin Lupu Managing Director Perutnina
  • Va multumesc pentru structura deosebita a TLJ-ului. Pentru mine a fost o calatorie in care am imbinat experientele cu introspectia, unde am gasit cateva raspunsuri. Personal, am aderat la echipa Eturia, urmandu-mi un vis de a lucra cu oameni cu care sa pot impartasi experiente si discuta sincer, sperand sa evit perpetuarea experientelor din alte 4 echipe manageriale. Daca este sau va fi usor/greu, cred ca abia de acum voi putea avea o opinie. Consider ca nimic nu e intamplator si astfel am avut sansa sa fac parte din ’’visul vostru de a crea o realitate care nu exista inca, dar pentru care se creaza echipe potrivite pentru a transforma acest vis in realitate’’. Multumesc mult si succes, tuturor, in tot ceea ce ne propunem sa realizam!

    Gabriela Pepene
    Gabriela Pepene COO Eturia

Completează formularul de contact și înscrie-te în program! În cel mai scurt timp vei fi contactat de către unul dintre reprezentanții The Leadership Journey.