Lucrezi în vânzări de o vreme.

Ai putea spune că ai succes.

Uneori îți este ușor să-ți faci targetul.

Ai vrea să fie mai des așa. Ți-ai dori să știi ce ai nevoie să faci de fiecare dată pentru ca lucrurile să iasă cum îți dorești.

POȚI CONSTRUI ASTA.

Sales Performance Journey te ajută să-ți validezi și îmbogățești strategia și tehnicile de vânzare.

Descoperă un program care se concentrează pe abilitățile și instrumentele necesare pentru implementarea unui proces de vânzare ideal care conduce la o relație constructivă cu clientul.

CĂLĂTORIA PROPUSĂ:

SALES FUNNEL MANAGEMENT – Ce faci? Cum faci?

Modulul propune o perspectivă orientată spre rezultat asupra planificării și organizării activităților de vânzare care începe de la obiectiv și funnel-ul de vânzări și se termină cu activități specifice pentru fiecare cont. Pe parcursul zilei participanții trăiesc insight-uri despre cum pot crește eficiența în prospectare.

UNDERSTANDING CUSTOMER’S PSYCHOLOGY – De ce unii clienți cumpără și alții nu

Pe parcursul acestei zile, participanții învață să vadă perspectiva clientului, să înțeleagă ce se întâmplă în mintea și în organizația clientului pentru a-și putea alinia propunerea la nevoile acestuia. Oamenii de vânzări își planifică intrebări specifice de investigare și exersează modelul recomandat de structurare a propunerii.

EFFECTIVE SALES CALLS – Cum creez valoare pentru client în timpul discuției de vânzare

Există multe mituri despre ce ar trebui sau ce nu ar trebui să facă un profesionist în vânzări în timpul deschiderii sau închiderii unei întâlniri de vânzare. Modulul clarifică comportamentele eficiente și oferă un model de pregătire orientat către rezultate. Pe parcursul sesiunii, participanții înțeleg cum diferite tipuri de conținut pot genera diferite niveluri de impact și de valoare pe parcursul întâlnirii. Aceștia învață cum să crească relația cu clientul, trecând de la un nivel la altul.

HANDLING OBJECTIONS – Cum abordez obiecțiile

Unii oameni de vânzări apreciază obiecțiile, în timp ce alții consideră că reprezintă un ‘‘nu’’ final pentru oferta lor. Acest modul abordează tema miturilor din jurul obiecțiilor, natura și sursa acestora. Participanții înteleg cum diferite tipuri de obiecții apărute în diferite stadii ale procesului de vânzare sunt abordate diferit.

INSIGHTFUL CONVERSATIONS – Cum devin prima opțiune a clientului meu

Oamenii de vânzări au o perspectivă unică asupra nevoilor clientului și a soluțiilor pe care le pot accesa pentru a le răspunde. Aceștia nu au doar cunoștiinte asupra pieței, ci și insight-uri din partea clienților despre felul în care funcționează anumite soluții. Pe parcursul acestui modul, participanții învață cum să îmbogățească perspectiva clientului prin întrebări și ascultare activă. Rezultatul așteptat este o abilitate crescută de a ghida clientul către insight-uri valoroase.

STRATEGY IN NEGOTIATION – Pregătirea strategiei de negociere

O bună înțelegere a situației și pregătirea unei strategii potrivite de negociere stau în spatele implementării înțelegerii considerate win-win de către ambele părți. Pe parcursul acestui modul, participanții discută un model de analiză și de pregătire menit să îi ajute nu numai în atingerea rezultatelor așteptate pe termen scurt, ci și în atingerea rezultatelor pe termen lung în conturile pe care le gestionează.

NEGOTIATION IN ACTION – Comportamente constructive în negociere

Participanții văd impactul pe care diferite poziționări îl pot avea în timpul negocierii. De asemenea, aceștia dezbat atât comportamentele constructive care fac ca discuția să progreseze, cât și modul în care categorii specifice de comportamente pot duce la un potențial conflict și la eșecul negocierii.

7 module

Curs alături de profesioniști din diverse industrii

Rețea de alumnii care se întâlnește periodic

Module adaptate programului tău

Alte beneficii:

Afli despre care sunt strategiile de vânzare pentru conturile complexe și cum se gestionează relația cu conturile cheie pentru a dezvolta relația și implicit volumul de business.
Înveți cum se gestionează funnel-ul de vânzări cu obiective specific si care sunt activitățile critice pe care trebuie să te concentrezi pentru a crește rezultatele.
Înțelegi cum se setează obiectivele echipei de vânzări dar și care sunt comportamentele care duc la eficiența oamenilor de vânzări și cum să ajuți dezvoltarea permanentă a acestora.
Fiecare modul include o secțiune de ‘‘Apply it’’ în care participanții exersează instrumentele și comportamentele învățate în exemple din realitatea lor de la locul de muncă.

Completează formularul de contact și înscrie-te în program! În cel mai scurt timp vei fi contactat de către unul dintre reprezentanții The Leadership Journey




Echipa

Ce spun participanții

  • Recomand cu toata increderea TCG pentru orice proiect de dezvoltare adresat fortei de vanzari sau oricarui departament suport. Veti primi cu siguranta solutii pragmatice, flexibile, adaptate nevoilor clientului si mediului in care opereaza.

    Adi Ciulei Business Unit Director, GSK
  • Trainerii au reusit sa demonstreze aplicabilitatea practica a instrumentelor de invatare si cunostitelor teoretice, sa faciliteze dezvoltarea de deprinderi si abilitati noi, sustinuri fiind si de o bogata experienta profesionala proprie in mediul de business. Trainerii s-au adaptat bine grupului de participant asigurand transferal procesului de invatare cu serioritate, responsabilitate si deschidere catre a-si dezvolta propriile relatii cu colegii nostril, pentru a le oferi support si dupa livrarea cursurilor. Trend Consult a dovedit professionalism in managementul realtiei cu OTP Bank, de aceea nu ezitam sa ii recomandam ca parteneri de incredere in proiecte complexe de dezvoltare cu obiective ambitioase privind evolutia notabila a performantei celor care ar beneficia de serviciile lor.

    Diana Misa Director Resurse Umane, OTP Bank
  • Tinand cont de istoricul colaborarii noastre, atat in domeniul consultantei, cat si in cel ai trainingulul, recomand Trend Consult ca partener in derularea proiectelor de consultanta, de evaluare de personal, training si dezvoltare. De-a lungul timpului au demonstrat consecventa in identificarea Si intelegerea nevoilor noastre, au propus solutii adaptate specificului organizatiei noastre, iar livrarea serviciilor Ia un standard ridicat de calitate a determinat rezultate foarte bune.

    Andreea Voinea Director Executiv Resurse Umane, BCR
  • Performanta trainingului din punctul meu de vedere se masoara in cifre, in procente de crestere. Dincolo de atmosfera create si de impresia excelenta create in randul participantilor la curs, trainingurile livrate de Trend Consult au avut un impact concret in rezultate. Urmand modelele recomandate si pregatindu-se conform metodologiei invatate la curs, noi ca echipa am obtinut rezultate mai bune. Prin urmare recomand Trend Consult ca partener in dezvoltarea profesionala a fortelor de vanzare.Sunt cativa ani de cand lucram impreuna pe proiecte de training si consultanta si au demonstrate in mod consecvent flexibilitate, implicare si generare de rezultate concrete.

    Andrei Orosz Sales Manager, Beiersoft Romania
  • Recomandam Trend Consult atat pentru serviciile de dezvoltarre de personal, cat si pentru consultanta si evaluare oricare companii care asteapta calitate si flexibilitate in executia proeictelor.

    Daniel Bogdan Sales Director, ENEA Romania
  • Indiferet ca a fost vorba despre servicii de consultanta sau training, reprezentantii Trend Consult au fost alaturi de noi in dezvoltarea si implementarea programelor in care au fost implicati, primind un feedback excellent din organizatie, indifferent de nivelul ierarhic sau specializare si ajuntandu-ne sa obtinem rezultatele dorite.

    Raluca Caciovschi HR Manager Balkans, Reckitt Benckiser

Completează formularul de contact și înscrie-te în program! În cel mai scurt timp vei fi contactat de către unul dintre reprezentanții The Leadership Journey