Facebook Twitter Pinterest linkedin WhatsApp WhatsApp
  • E-learningE-learning
    • Abonament 12 luni
    • Abilități de influențare
    • Conflict management
    • Conținutul în comunicare
    • Creativitatea
    • Eficiența personală
    • Feedback
    • Gestionarea presiunii și obstacolelor
    • Gestionarea schimbării
    • Growth mindset
    • Poziționarea în comunicare
    • Provocările lucrului de acasă
    • Sales Skills – Prospectarea
    • Sales Skills – Înțelegerea psihologiei clientului
  • Remote TrainingRemote Training
  • Classroom TrainingClassroom Training
    • The Leadership Journey
    • The Management Journey
    • Sales Management Journey
    • Sales Performance Journey
    • Customer Experience Journey
    • Customer Experience Management Journey
Evolution Journey Online Evolution Journey Online
Login / Register
0 items / 0,00 lei
Menu
Evolution Journey Online Evolution Journey Online
0 items / 0,00 lei
Hot
Prima paginăE-learningSales Skills - Înțelegerea psihologiei clientului Sales Skills – Înțelegerea psihologiei clientului – Full Program

Sales Skills – Înțelegerea psihologiei clientului – Full Program

60,00 lei
Prețul include TVA.

De ce unii clienți cumpără și alții nu? Ce rol ai tu în această decizie? Ce poți face pentru a obține mai multe decizii favorabile?

În modulele din tema “Înțelegerea psihologiei clientului” vei găsi modele și instrumente pentru a-ți construi vânzarea pornind de la ceea ce se petrece în mintea clientului și a-ți crește astfel șansele de succes.

Cuprinde modulele: Nevoile și decizia de cumpărare, Descoperirea nevoilor clientului, Prezentarea soluției

Categorii: E-learning, Sales Skills - Înțelegerea psihologiei clientului
Share
Facebook Twitter Pinterest linkedin WhatsApp WhatsApp
  • Descriere
Descriere

Număr de module

3 (Nevoile și decizia de cumpărare, Descoperirea nevoilor clientului, Prezentarea soluției)

Durata estimată de parcurgere a cursului:

20-40 minute / modul

Nivel de experiență:

Începător & intermediar

Audiența

Vânzători profesioniști, persoane cu poziții de marketing, sales support sau de customer care, oameni tehnici puși în situația de a discuta direct cu clientul.

Cerințe pentru a parcurge modulul

–

Modulul 1 – Nevoile și decizia de cumpărare

Ai observat probabil deja că, deși anumite argumente au succes la unii clienți, par să nu dea niciun rezultat la alții. Ai vrea să știi ce și cum ar trebui să prezinți pentru a-ți asigura o decizie pozitivă.

Îți propun să ne uităm în acest modul la ce se întâmplă în mintea clientului atunci când ia o decizie de cumpărare, pentru a putea să construiești o conversație de vânzare care să îți aducă rezultatul dorit.

Ce vei câștiga din acest curs?

  • O mai bună înțelegere a deciziei de cumpărare
  • Creșterea capacității de a face oferte care să convingă clientul
  • Îmbunătățirea relației cu clientul

Ce vei învăța?

  • Cum iau clienții decizia de cumpărare
  • Cum să sesizezi nevoile clienților tăi

Subiecte abordate

  • Nevoile clientului
  • Evoluția nevoilor
  • Sesizarea nevoilor
  • Decizia de cumpărare

Modulul 2 – Descoperirea nevoilor clientului

Este mult mai ușor să faci o ofertă care să aibă succes la client atunci când știi exact ce vrea acesta, nu? Dar cum ajungi să scoți la iveală ce se află în mintea clientului?

Acest modul îți arată cum poți adresa întrebări pentru a descoperi și clarifica nevoile clienților tăi.

Ce vei câștiga din acest curs?

  • Creșterea șanselor de a face oferte care să fie acceptate de client;
  • Îmbunătățirea relației cu clientul, ca urmare a atenției acordate nevoilor acestuia.

Ce vei învăța?

  • Cum să descoperi nevoile clientului;
  • Cum să oferi clientului asistență în a-și descoperi și înțelege nevoile;
  • Cum să clarifici nevoile clientului.

Subiecte abordate

  • Tipuri de întrebări de descoperirea nevoilor;
  • Întrebări pentru clarificarea nevoilor.

 

Modulul 3 – Prezentarea soluției

Știi ce vrea clientul și îi prezinți exact produsul de care are nevoie. Cum te poți asigura că interlocutorul tău își dă seama de potrivirea dintre nevoia sa și oferta ta?

Acest modul îți propune un mod de a construi prezentarea soluției care să facă evident cum produsul/ serviciul tău acoperă toate așteptările clientului.

Ce vei câștiga din acest curs?

  • Creșterea puterii de a convinge a ofertelor tale;
  • Reducerea numărului de obiecții primite de la client.

Ce vei învăța?

  • Cum să construiești oferte în beneficii;
  • Cum să îți analizezi produsele/ serviciile și să îți planifici vizita pentru a putea oferi ulterior beneficii.

Subiecte abordate

  • Caracteristici, Avantaje, Beneficii;
  • Analiza produselor/ serviciilor;
  • Pregătirea vizitei.

 

S-ar putea să-ți placă și…

Hot
Close

Toate programele de E-Learning – Full Access (12 luni)

120,00 lei
Prețul include TVA.
Adaugă în coș

Produse similare

Hot
Close

Growth Mindset – Full Program

60,00 lei
Prețul include TVA.
Adaugă în coș
Close

Pentru ce comunic

30,00 lei
Prețul include TVA.
Adaugă în coș
Close

Mesaje capcană

30,00 lei
Prețul include TVA.
Adaugă în coș
Close

Poziționarea în comunicare – Full Program

60,00 lei
Prețul include TVA.
Adaugă în coș
Close

Mentalitate fixă vs. Mentalitate de creștere

30,00 lei
Prețul include TVA.
Adaugă în coș
Close

Gestionarea evenimentelor neașteptate

30,00 lei
Prețul include TVA.
Adaugă în coș
Close

Planificare

30,00 lei
Prețul include TVA.
Adaugă în coș
Close

Provocările lucrului de acasă – Full Program

60,00 lei
Prețul include TVA.
Adaugă în coș
Strada Menuetului nr. 8, Bucuresti
Tel.: +4 0747 499 311
evolutionjourney@trendconsult.eu

Trend este o companie antreprenorială românească cu acționariat 100% local. A pornit fără o investiție inițială, bazându-se doar pe efortul celor care au înființat-o în 2000.
Orientarea către inovare și deschiderea de a crea lucruri noi pornind de la solicitările clienților noștri ne-au ajutat să evoluăm împreună cu aceștia. Toată istoria Trend este despre oameni – din interior, de la client sau de la partenerii internaționali – și despre curajul acestora de a crește împreună.

Informații clienți
  • Termeni și condiții
  • Politica de cookies
  • Politica de confidentialitate
  • ANPC
2020 EVOLUTION JOURNEY
payments

Shopping cart

close
close
Start typing to see products you are looking for.
Acest site web foloseste cookie-uri pentru a va imbunatati experienta. Vom presupune ca sunteti de acord cu asta, dar puteti renunta daca doriti. Setari CookieACCEPT
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necesare Întotdeauna activate

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necesare

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

  • E-learningE-learning
    • Abonament 12 luni
    • Abilități de influențare
    • Conflict management
    • Conținutul în comunicare
    • Creativitatea
    • Eficiența personală
    • Feedback
    • Gestionarea presiunii și obstacolelor
    • Gestionarea schimbării
    • Growth mindset
    • Poziționarea în comunicare
    • Provocările lucrului de acasă
    • Sales Skills – Prospectarea
    • Sales Skills – Înțelegerea psihologiei clientului
  • Remote TrainingRemote Training
  • Classroom TrainingClassroom Training
    • The Leadership Journey
    • The Management Journey
    • Sales Management Journey
    • Sales Performance Journey
    • Customer Experience Journey
    • Customer Experience Management Journey
  • Login / Register

Sign in

close

Lost your password?
No account yet? Create an Account
Scroll To Top