Obiectivele cursului:
Sesiune creată pentru a susține liderii să privească cu optimism, dar realist înainte, să își sprijine echipa să depășească temerile și să aibă încredere că organizația va găsi o cale de a ieși din situațiile dificile.
Obiectivele urmărite sunt:
- Înțelegereaprovocărilorcucarese confruntă angajații și a așteptărilor pe care le au față de liderii lor în situații de criză.
- Înțelegereaprovocărilorpecareliderul le are în situații de criză.
- Identificareaprincipalelorprincipiide leadership în situații de criză și proiectarea transferului lor în practică.
Tehnologia folosită:
Pentru facilitarea modulelor remote sunt folosite următoarele soluții online:
- Zoom – o platformă cloud ușor de utilizat și fiabilă. Zoom poate fi folosit pentru conferințe video și audio, colaborare, chat și webinarii pe dispozitive mobile, desktopuri, telefoane și sisteme de conferință.
- Mentimeter – cu diferite tipuri de întrebări, Mentimeter permite interogarea anonimă a participanților și prezentarea în timp real a informației colectate într o manieră grafică atractivă.
Descriere modul:
CE ÎNVAȚĂ PARTICIPANȚII?
- Care sunt provocările angajaților în situații de criză și așteptările pe care aceștia le au de la lider.
- Care sunt capcanele frecvente în care poate să cadă un lider în situații de criză.
- Care sunt stilurile personale constructive pe care liderul le poate folosi pentru ghidarea echipei.
- Cum să comunice în situații de criză.
- Cum să clarifice și să păstreze vii misiunea și valorile în situații de criză.
- Care sunt pârghiile de influență ale liderului și cum le pot folosi în situații de criză.
DURATĂ
- Timpul necesar pentru desfășurarea workshopului este de 3 ore.
Urmatoarele sesiuni au loc pe 2 iulie si 21 iulie.